Köpa Prova själv Mer information Support Kontakta oss

Till supporten kan man vända sig när ingenting tycks fungera. Vi har som mål att besvara alla frågor, men registrerade användare kommer i första hand. Innan du kontaktar oss är det viktigt att du tänker efter, så att du kan formulera vad som blev fel så exakt som möjligt. Det underlättar kommunikationen och förståelsen. Om du fick något felmeddelande, är det viktigt att du tar med den exakta ordalydelsen (delen förklaring behöver inte tas med, när den förekommer).

Gå till supportsidorna

Vanliga frågor och svar

Programmet vägrar starta! Vad gör jag?

Prova att installera om programmet, så att alla filer finns på rätt ställe. CalendarVision går inte att starta om det smittat av virus på något sätt (En säkerhetskontroll utförs alltid vid uppstart), så kör ett uppdaterat antivirusprogram innan du installerar om programmet. Upplever du att många olika program trasslar? Då kan det vara Windows som fått bitröta”. Lösning? Installera om hela Windows!

Jag kan inte registrera programmet trots att jag köpt en licens. Har jag blivit lurad?

Nej! Men se till att du skrivit in användarnamn och registreringskod exakt och var noga med små och stora bokstäver. 

Jag måste installera om programmet, men har tappat bort min kod. Går det att få en ny?

Kontakta Melin Software.

 

   

Copyright (c) 2003

Melin Software